Riidanratkaisukäytäntö

1. Tarkoitus

Aunun.fi pyrkii tarjoamaan asiakkailleen parasta mahdollista palvelua. Tämä riidanratkaisukäytäntö määrittelee prosessin, jolla asiakkaat voivat ratkaista mahdolliset tilauksiin, maksuihin tai toimituksiin liittyvät ongelmat.

2. Asiakaspalvelun tavoittaminen

Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, suosittelemme ottamaan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot:

Sähköposti: info@aunun.fi

3. Ratkaisuprosessi

Teemme parhaamme ratkaistaksemme kaikki ongelmat nopeasti ja oikeudenmukaisesti. Prosessi etenee seuraavasti:

  • Vaihe 1: Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro ongelmastasi.
  • Vaihe 2: Tutkimme tapauksen ja vastaamme 5 arkipäivän kuluessa.
  • Vaihe 3: Jos ratkaisua ei löydy, tapaus voidaan siirtää lisäarviointiin.

4. EU:n verkkovälitteinen riidanratkaisu (ODR)

Jos asiakaspalvelun kautta ei löydy ratkaisua, asiakkaat voivat käyttää EU:n verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (ODR):

https://ec.europa.eu/consumers/odr

5. Sovellettava laki

Kaikki riidat käsitellään Suomen lakien mukaisesti, ja mahdolliset oikeusasiat ratkaistaan Suomen tuomioistuimissa.

6. Muutokset käytäntöön

Pidätämme oikeuden päivittää tätä riidanratkaisukäytäntöä tarvittaessa. Mahdolliset muutokset päivitetään tälle sivulle.

7. Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää riidanratkaisusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

Sähköposti: info@aunun.fi

Viimeksi päivitetty: Maaliskuu 2025